Chwyć wszechświat w swoje dłonie!

Wszechświat w twojej dłoni

Ludzkość ma tylko jedną drogę, by przetrwać nieuniknioną śmierć słońca i inne katastrofy.
Tą drogą jest wiedza i nauka.

Już 13 września do księgarń trafi jedna z prawdopodobnie najwspanialszych książek popularnonaukowych tego roku –Wszechświat w twojej dłoni Christophe’a Galfarda.  W Szwecji i Hiszpanii okazała się bestsellerem numer 1! W Polsce zostanie wydana przez wydawnictwo Otwarte.

To niezwykła podróż, w którą zabierze was uczeń Stephena Hawkinga. Wystarczy wyobraźnia i odrobina wolnego czasu, by przeżyć fantastyczną przygodę. Opowieści o gwiazdach, galaktykach, planetach fascynują nas od zawsze. Galfard zabierze cię na niezwykłą wyprawę 10 milionów lat świetlnych od Ziemi, pokaże powierzchnię gasnącej gwiazdy lub zmniejszy cię do rozmiarów atomu. Dzięki sile wyobraźni, bez trudnych definicji i skomplikowanych obliczeń odkryjesz prawdziwe piękno Wszechświata. Dzięki niemu ani Słońce, ani Księżyc, ani inne elementy galaktyki nie będą ci obce.

Otwórz oczy na wyjątkową lekturę o wyjątkowym temacie. O nas, o naszym miejscu na Ziemi – miejscu w ogromnym świecie. Nie wiemy, czy jesteśmy jedynymi istotami zamieszkującymi świat. Czy kiedykolwiek poznamy tę zagadkę? Może to doskonała okazja do tego, żeby dokonać niezwykłego odkrycia nie jako astronomowie, ale zwykli ludzie?

Czas poszerzyć horyzonty. Wszechświat w twojej dłoni to lektura dla ciekawskich, marzycieli, wątpiących, osamotnionych… Słowem: dla każdego, kto chciałby sprawdzić się w roli kolejnego człowieka wyruszającego w nieograniczoną i dotąd nieokiełznaną przestrzeń!

Najpiękniejsza podróż,
w jaką kiedykolwiek się udasz.
„ELLE”

Galfard przemienia naukę w hollywoodzką historię.
„LIVRES HEBDO”