W związku z rozwojem portalu Redakcja Essentia chcemy zaproponować zarówno wydawcom, jak i przedstawicielom instytucji kulturalnych z całej Polski patronat medialny, którym obejmiemy zapowiedzi wydawnicze, a także inne inicjatywy związane z szeroko pojętą kulturą.
Jako społeczność uczniowsko-studencka uważamy za najistotniejszy rozwój intelektualny, a działalność kulturalna za pomocą portalu umożliwia nam i znacznie ułatwia zaistnienie w kulturze. Recenzujemy nowości książkowe, filmy, sztuki teatralne, piszemy eseje i felietony, a także prowadzimy różnorodne cykle tematyczne, które cieszą się zainteresowaniem czytelników i innych blogerów. Patronat medialny jest dla nas swego rodzaju wyzwaniem, a zarazem szansą na zaprezentowanie własnych umiejętności i możliwości.
Jeśli są Państwo zainteresowani objęciem przez nas patronatem medialnym Państwa publikacji i innych inicjatyw, zachęcamy do kontaktu pod adresem: patrycja@redakcja-essentia.pl.
Będziemy wdzięczni za przesłanie krótkiej notki dotyczącej książki/wydarzenia wraz z plikami graficznymi (okładka, banery reklamowe) oraz informacji „metryczkowych” związanych z książką/wydarzeniem – w tym dokładnej daty premiery.
W ramach patronatu medialnego oferujemy Państwu
– napisanie tekstu reklamowego z informacjami o książce/wydarzeniu oraz udostępnienie informacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram),
– napisanie recenzji książki przez naszych recenzentów,
– zorganizowanie konkursu/akcji czytelniczej połączonych tradycyjnie z „bookową nocą”, czyli nocką czytelniczą,
– umieszczenie logotypu Państwa firmy na wszelkich materiałach promocyjnych przygotowanych przez zarząd Redakcji Essentia oraz w recenzji i tekstach reklamowych.
W ramach patronatu oczekujemy od Państwa
– przesłania wszelkich informacji o książce/wydarzeniu w celu przygotowania przez Redakcję Essentia tekstu reklamowego,
– umieszczenie logotypu Redakcji Essentia na wszelkich materiałach promocyjnych przygotowanych przez Państwa,
– w przypadku książek: przesłania co najmniej jednego egzemplarza patronackiego (recenzenckiego) bezpośrednio do recenzenta oraz kilku egzemplarzy konkursowych bezpośrednio do laureatów konkursu/akcji czytelniczej.
Powyższe założenia są wyłącznie orientacyjne, wszelkie szczegółowe zasady objęcia książki/wydarzenia patronatem medialnym zostaną z Państwem ustalone indywidualnie po przesłaniu przez Państwa stosownej wiadomości mailowej z propozycją.